Remarketing a jeho základné nastavenia

Google remarketing Vám umožňuje spätne osloviť návštevníkov web stránky, eshopu a zobraziť im relevantné reklamy v čase, keď navštevujú iné web stránky, ktoré zobrazujú Google reklamu. Google remarketing je strategickou funkciou, ktorú by ste mali využívať vo svojich kampaniach.

Google ponúka viac typov remarketingu a my sa v tomto článku budeme venovať štandardnému remarketingu a ukážeme Vám jeho základné nastavenia.

  • Štandardný remarketing

  • Dynamický remarketing

  • Remarketing pre reklamy vo vyhľadávani

  • Remarketing pre mobilné aplikácie

  • Remarketing pre email zoznamy

  • Videoremarketing

Pozrime sa na zopár príkladov kedy je vhodné používať remarketing :

  • Propagácia rôznych kategórií produktov a častí web stránky

  • Oslovovanie návštevníkov, ktorí nedospeli ku konverzii

  • Opätovné oslovenie návštevníkov, ktorí opustili nákupný košík

  • Predaj ziskových produktov a ich podpora

  • Oslovenie v rámci určitého časového obdobia od vykonania nákupu

  • Oslovenie tých ktorí navštívili konkrétnu časť Vašej web stránky

Vytvorenie remarketingového kódu

Aby Vám vôbec mohol začať fungovať remarketing je potrebné si vygenerovať tzv. “remarketingový kód”. Tento je potrebné vložiť na stránku tak aby sa generoval na všetkých jej podstránkach. Jeho vložením sa začne napĺňať zoznam návštev.

Pre jeho nastavenie kliknite v ľavom menu na : Zdielaná knižnica – Publikum a klinite na položku : Nastaviť remarketing.
V nasledovnom kroku nezaškrtávajte políčko : dynamický remarketing. Tomu sa budeme venovať v nasledovných článkoch.

Remarketing je základ úspešných kampaní. Prečítajte si ako na remarketing.

V nasledovnom kroku nastavenia remarketingovej značky – kódu si ho môžete preposlať na email alebo rovno zobraziť a skopírovať do schránky. Tento kód je potrebné vložiť podľa pokynom na web, eshop.

Remarketing je základ úspešných kampaní. Prečítajte si ako na remarketing.

Vytvorenie remarketingových zoznamov

Tieto zoznamy slúžia na ukladanie návštev. Ako prvý remarketingový zoznam si vytvorte pre všetky návštevy s dĺžkou ich trvania členstva v tomto zozname maximálne 540dní. S tohto zoznamu si viete

Kliknite na tlačítko “+ REMARKETINGOVÝ ZOZNAM” a vyberte možnosť “Návštevníci webu”.

Remarketing je základ úspešných kampaní. Prečítajte si ako na remarketing.

V tomto kroku si vytvoríme základný zoznam návštev s dĺžkou trvania členstva 540dní. Formulár vyplnte nasledovne :

Koho pridať do zoznamu:
vyberte z ponuky – Všetky návštevy

Remarketing je základ úspešných kampaní. Prečítajte si ako na remarketing.

Klúč vlastníctva vyberte:
webová adresa obsahuje hodnotu. Tu vyplnte tam základ vašej web adresy napríklad “www.ziveweby.sk” Na základa tohto sa budú zaznamávať všetky návštevy ktorá navštívili všetky podstránky webu so základom koreňa domény.

Zahrnúť minulých používateľov:
treba zaškrtnúť a Google doplní zoznam aj o najbližšie minulé návštevy.

Trvanie členstva: 540 dní

Takýmto spôsobom si môžete vytvárať rôzne zoznamy návštev s rôznymi kritériami pre ich členstvo v nich. Potom na tieto zoznamy môžete cieliť reklamu a presne ju personalizovať či už na prebiehajúce akcie, zľavy alebo špeciálne ponuky.

Pridajte si nás na facebooku a dozviete sa kedy bude ďaľšie pokračovanie tohto článku s popisom ako využiť tieto zoznamy a definovať k nim reklamné kampane.

2017-04-18T15:17:14+00:00apríl 18th, 2017|Google Adwords reklama|